Regulamin sklepu internetowego www.kolorowankadotykowa.pl obowiązujący od dnia 15.11.2020 r.

§ 1. Dane adresowe sklepu.

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady sprzedaży zamówionych towarów w sklepie internetowym www.kolorowankadotykowa.pl  (zwanego dalej „Sklepem”). Złożenie przez Klienta zamówienia na określony towar wymaga akceptacji postanowień tego właśnie Regulaminu oraz Polityki prywatności, która jest częścią niniejszego Regulaminu. Akceptacja warunków Regulaminu jest dobrowolna i niezbędna do realizacji zamówienia i zakupów w Sklepie.
  2. Aktualna wersja Regulaminu jest dostępna pod adresem: Regulamin
    Aktualna Polityka Prywatności jest dostępna pod adresem: Polityka Prywatności
  3. Właścicielem Sklepu jest:
    Robot Manufacure Piotr Cybulski
    ul. Plastyków 28
    43-300 Bielsko-Biała
    adres email: [email protected]
    NIP: 9372245004 , REGON: 072803071
    Miejscem świadczenia usługi jest Rzeczpospolita Polska.
  4. W chwili, gdy użytkownik aktywuje konto, wyraża jednocześnie zgodę na gromadzenie, przetwarzanie oraz wykorzystywanie przez Robot Manufacture Piotr Cybulski swoich danych osobowych w celach:
    – wykonywania transakcji w Sklepie,
    – wysyłki drogą elektroniczną informacji o zniżkach i aktualnych promocjach (podanie danych jest opcjonalne),

Kwestie dot. Polityki Prywatności zostały szczegółowo opisane w dokumencie Polityka prywatności.

§ 2. Rejestracja

  1. Klient może wypełnić formularz rejestracji konta w Sklepie. Umowa o prowadzenie konta w Sklepie zostaje zawarta z chwilą kiedy nastąpi potwierdzenie o jej zawarciu, wysłane przez Sklep pod podanym adresem email. Założenie konta i prowadzenie go jest bezpłatne.
  2. Tylko posiadanie konta w Sklepie pozwala na dokonywanie zakupów bez konieczności każdorazowego podawania Sklepowi swoich danych osobowych. Każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu podczas rejestracji.
  3. Klientowi nie wolno wygłaszać, pisać i udostępniać treści o charakterze bezprawnym.
  4. Klient może wypowiedzieć umowę o prowadzenie konta w każdym czasie i nie ma obowiązku podawania przyczyny. Aby usunąć konto Klienta ze Sklepu należy wysłać email z prośbą o usunięcie konta pod adresem e-mail: [email protected] 
  5. Klient, który dodaje opinię/recenzję produktu w Sklepie, podpisuje się swoją nazwą Użytkownika, która jest przypisana do każdego konta podczas procesu rejestracji. W chwili rejestracji konta w panelu „Moje konto”, nazwa użytkownika domyślnie przyjmuje pierwszy człon adresu email Użytkownika, natomiast rejestracja konta podczas składania zamówienia tworzy nazwę Użytkownika na podstawie jego imienia oraz nazwiska. Nazwę użytkownika, Klient może w każdej chwili zmienić w panelu „Moje konto”. W chwili złożenia opinii/recenzji produktu Nazwa Użytkownika jest jawna dla innych Użytkowników Sklepu.

§ 3. Zawarcie umowy

  1. Aby złożyć zamówienie w Sklepie konieczne jest wypełnienie formularza rejestracyjnego lub formularza zakupu jednorazowego, włącznie z wciśnięciem przycisku oznaczonego „KUPUJĘ I PŁACĘ”.
  2. Do zawarcia umowy dochodzi w chwili otrzymania przez kupującego emaila z potwierdzeniem zawarcia umowy.

§ 4. Sprzedaż wysyłkowa i jej warunki.

  1. Sklep prowadzi sprzedaż za pośrednictwem witryny www.kolorowankadotykowa.pl, na których można składać zamówienia. Przedmiot zamówienia zwany jest też dalej Produktem.
  2. Klient składa zamówienie wybierając produkty i umieszczając je w tzw. „koszyku”. Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest podanie imienia, nazwiska, adresu dostawy, numeru telefonu i adresu e-mail. Zamawiający otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z numerem zamówienia na podany wcześniej adres (e-mail). W przypadku, gdy Klient chce się rozliczyć fakturą wymagane są również dane dotyczące firmy, na którą będzie wystawiana faktura VAT czyli nazwa firmy oraz NIP. Podanie tych danych jest dobrowolne, jednak bez nich nie będziemy mogli wystawić faktury VAT.
  3. Klient otrzymuje potwierdzenie wysłania zamówienia ze Sklepu na wybrany przez Klienta adres e-mail.
  4. Klient ma do wyboru różne formy dostawy wskazane na stronie Sklepu, jednocześnie Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień, które wzbudzają wątpliwości.
  5. Zamówienia złożone przez Internet w dni powszednie po godz. 15.00, w soboty, w niedziele oraz w święta realizowane będą następnego dnia roboczego.
  6. W przypadku braku towaru w magazynie Klient zostanie poinformowany o tym i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie zgodzi się na wydłużenie czasu realizacji zamówienia, ma prawo odstąpienia od umowy w całości lub w części i nie będzie ponosił za to kosztów.
  7. Klient może zmodyfikować lub wycofać swoje zamówienie. Może to zrobić wysyłając e-mail na adres [email protected] Jednocześnie zamawiający nie może dokonać modyfikacji zamówienia, które zostało już wysłane.
  8. Ceny towarów, które można zakupić się w Sklepie wyrażone są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Ceny zamieszczone przy oferowanych produktach w Sklepie nie zawierają ceny kosztów przesyłki. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (w tym koszty przesyłki) jest przedstawiona bardzo wyraźnie po wybraniu przez Klienta formy dostawy i płatności. Przed zatwierdzeniem zamówienia Klient może samodzielnie sprawdzić koszt dostawy na stronie Sklepu. Te informacje są dostępne w dziale „Dostawa„.

§ 5. Promocje

  1. Sklep ma prawo do zmiany cen towarów, które znajdują się w jego ofercie, wycofywania niektórych towarów z oferty sklepu lub oferowania nowych artykułów czy prowadzenia akcji promocyjnych. Taka możliwość nie ma wpływu na zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie zmian.
  2. Promocje, które dotyczą sprzedaży produktów w Sklepie obejmują kody rabatowe. Sklep przekazuje kody rabatowe Klientom, kontaktując się z nimi na: (profil na Facebooku, mailingi promocyjne, itp.) oraz promocje ogłaszane w Sklepie. Czas trwania każdej promocji jest ograniczony i z góry ustalony. Po terminie zakończenia promocji nie będą uwzględniane prośby o sprzedaż produktów w cenach promocyjnych. Promocje nie łączą się ze sobą.

§ 6. Sposoby i terminy zapłaty

  1. Należność za zamówiony towar Klient może uregulować następująco:
    • płatność z góry:
      • Przelew tradycyjny na konto w banku,
      • Przelewy24: przelew bankowy online. Bezpieczeństwo przelewów zapewnia firma Przelewy24. Usługa polega na całkowitej integracji procesu płatności w sklepie internetowym z systemem bankowym. Podczas finalizowania zakupu wszystkie dane przelewu są wypełniane automatycznie. Przelew realizowany jest natychmiast.
    • płatność za pobraniem:
      • zamawiający reguluje należność przy odbiorze przesyłki, usługa dostępna po wysłaniu zamówienia za pośrednictwem Pocztex Kurier48.
  2. Szczegółowe dane dotyczące sposobów płatności dostępne są na stronie: Dostawa

§ 7. Formy dostawy

  1. Dostawa odbywa się w sposób wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu. Szczegółowe informacje dotyczące rodzajów i kosztów dostawy dostępne są na stronie: Dostawa

§ 8. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Zamawiający ma możliwość odstąpienia od zawartej na odległość umowy, w terminie 21 dni bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów (art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827). Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sklep o swojej decyzji Odstąpienie od umowy może dotyczyć wszystkich Produktów objętych zamówieniem albo ich części. Klient składa w tym celu oświadczenie drogą e-mail lub wysyłając list pocztą tradycyjną na adres Sklepu.
  3. Klient zapewnia możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną wysyłając skan oświadczenia na adres e-mail: [email protected] Takie oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być też wysłane zwykłą pocztą na adres: Robot Manufacture Piotr Cybulski, ul. Plastyków 28, 43-300 z dopiskiem „odstąpienie od umowy”. Sklep za pośrednictwem e-mail przesyła Klientowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy w opisanym wyżej trybie, umowę uważa się za niezawartą.
  5. Sklep, nie później niż w terminie 21 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klientowi o odstąpieniu od umowy oraz towaru, zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Jeżeli jednak Klient wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  6. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od umowy tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania.
  7. Klient ma obowiązek zwrócić przesyłką Produkt Sklepowi do obioru niezwłocznie jednak nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

§ 9. Reklamacje

  1. Sklep przestrzega obowiązku dostarczania Produktów bez wad.
  2. W przypadku, gdy Produkt ma wadę, podstawą prawną rozpatrywania reklamacji są przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2014, poz. 121) w tym m.in. art. 556 – 576.
  3. Klient ma prawo do złożenia reklamacji, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. W szczególności wtedy, gdy:
    • rzecz nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć,
    • rzecz nie ma właściwości, o których Klient został zapewniony przez Sklep lub reklamę,
    • rzecz nie nadaje się do celu, o którym kupującego poinformował Sklep,
    • rzecz została wydana Klientowi w stanie niezupełnym.
  4. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru.
    Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach gwarancji. Pismo Zamawiający może wysłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub na adres e-mail: [email protected]
  5. Klient może wybrać jedną z opcji rozstrzygnięcia reklamacji:
    • wymiany towaru na nowy
    • obniżenia cen
    • odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna
  6. W pierwszej kolejności Sklep proponuje Klientowi wymianę towaru na nowy, wolny od wad.
  7. Jeżeli do rozpatrzenia reklamacji konieczny jest zwrot towaru, reklamowy produkt należy odesłać na adres Robot Manufacture Piotr Cybulski, ul. Plastyków 28, 43-300 Bielsko-Biała.
  8. W przypadku uznania reklamacji towar jest odsyłany do Klienta na koszt Sklepu.
  9. Sklep zobowiązuje się do udzielenia Klientowi odpowiedzi na reklamację w terminie 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania reklamacji lub jeżeli reklamacja wiąże się ze zwrotem reklamowanego towaru Sklep poda Klientowi termin dostarczenia towaru po obsłudze reklamacji.
  10. Za datę otrzymania reklamowanego towaru przyjmuje się dzień, w którym towar ten zostanie dostarczony do siedziby Sklepu.

§ 10. Warunki korzystania ze strony internetowej Sklepu

  1. Strona Sklepu służy nabywaniu przez Klientów towarów znajdujących się w ofercie Sklepu.
  2. Zamawiający (zgodnie z postanowieniami przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych), zobowiązany jest do poszanowania praw autorskich do materiałów znajdujących się na stronie internetowej.
  3. Niedopuszczalne jest umieszczanie przez Klienta na stronie www treści sprzecznych z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, czy też propagujących przemoc, uznanych powszechnie za naruszających zasady netykiety.
  4. Sklep używa plików cookies, aby zapewnić Ci komfort korzystania z serwisu. Klient może w każdej chwili samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies – określić warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki cookies do swojego urządzenia za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi.
  5. Klient, umieszczając w ramach Sklepu jakiekolwiek treści, w szczególności komentarze lub recenzje w jakimkolwiek miejscu Sklepu udziela niniejszym Sprzedawcy niewyłącznej, nieodpłatnej licencji na wykorzystywanie, utrwalanie w pamięci komputera, zmienianie, usuwanie, uzupełnianie, wykonywanie publiczne, wyświetlanie publiczne, zwielokrotnianie i rozpowszechnianie (w szczególności w Internecie) tych Treści, na terytorium całego świata. Prawo to obejmuje uprawnienie do udzielania sublicencji w zakresie uzasadnionym realizacją Umowy Sprzedaży na polach eksploatacji wskazanych powyżej, a także upoważnienie do wykonywania samodzielnie lub za pomocą podmiotów trzecich praw zależnych w zakresie opracowania, dostosowywania, przerabiania i tłumaczenia utworu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. 

§ 11. Dane osobowe 

  1. Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w dziale: Polityka prywatności

§ 12. Postanowienia końcowe

Właściciel Sklepu zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie, zgodnie z odpowiednimi regulacjami prawnymi.

Wprowadzone zmiany w regulaminie uważa się za obowiązujące w ciągu 7 dni od poinformowania o nich Użytkownika. Jeśli Użytkownik nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian, zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia o tym właściciela Sklepu drogą elektroniczną na adres email [email protected] lub drogą listowną na adres siedziby Sklepu.

O wprowadzonych w Regulaminie zmianach właściciel Sklepu powiadomi Klientów wysyłając powiadomienie na adres e-mail podany podczas rejestracji. Dodatkowo informacja może zostać umieszczona w panelu Klienta w Sklepie.

Dla wszelkich stosunków prawnych wynikających z niniejszego Regulaminu właściwe jest prawo polskie.